maandag 26 juli 2010

Zomaar een dag......

Zomaar een dag............

Vanmorgen kreeg ik een sms-je van mijn vriendinnetje Corrie. Zij gaf mij haar blogadres door en natuurlijk kon ik het niet laten er een kijkje op te nemen! Wat een leuke kaarten had zij er op staan! De vrolijke kleurtjes en de gezellige afbeeldingen van de magnolia stempels, super.

Ik werd helemaal enthousiast om ook weer eens wat aan mijn blog te gaan doen. In juni had ik deze aangemaakt maar kreeg de achtergrond niet helemaal goed. Nu ben ik nog niet helemaal tevreden maar het moet maar even. Die achtergrond komt later dan wel..........

Hier wat kaartjes die ik eerder al had gemaakt. De eerste maakte ik voor Corrie nadat ik van haar een super mooie kaart had gekregen in een enveloppe vol met afdrukjes.










Zomaar een kaartje met mijn nieuwe ballerina Tilda stempel. Zo'n lieve stempel....










En dit kaartje maakte ik voor de verjaardag van mijn nichtje. Kleine nichtjes worden groot en willen liever geld dan cadeautjes voor hun verjaardag. Dus dit maar in de kaart verstopt, ze was helemaal blij. Op de foto ontbreekt het lint nog, dit had ik niet op voorraad toen ik de foto maakte.


Bedankt voor het langskomen op mijn blog. Ik hoop dat jullie ondanks het regenachtige weer toch een gezellige dag hebben.
Liefs, Corien.

1 opmerking:

Corrichi zei

He Corien,

Echt heel leuk die kaartjes! je hebt ze echt mooi ingekleurd. Ik kan me voorstellen dat jouw nichtje helemaal blij was met zo'n leuke geld enveloppe/kaart! Die ballerina is ook echt top. Heel goed de kleuren op elkaar afgestemd. En dan die kaart van mij! Die is ook helemaal leuk. Zo goed verzorgd en netjes... topwerk.
Love and kisses (xoxoxo) Corrie