dinsdag 27 juli 2010

Inspiratie genoeg

Vandaag heb ik weer heel veel inspiratie.
Gisteren na het voltooien van mijn blog ben ik begonnen met het opzoeken van wat oudere tijdschriften en kwam ik ook diverse leuke sketches tegen.
Leuk om weer eens te maken met verschillende stempels.
Voor een lief vriendinnetje die al maanden loopt te kwakkelen met enorme buikpijn heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik wil met dit kaartje duidelijk maken dat ik er altijd voor haar wil zijn, dat vriendschap zo moet zijn dat je elkaar helpt in goede en in slechte tijden en dat ze er niet alleen voor staat.
Zelf ben ik erg gek op dit plaatje, ik heb deze stempel al jaren maar zo af en toe is ie toch weer favoriet!


Dit kaartje heb ik gemaakt met de lieve stempel van Magnolia.
Het papier is net als bij het eerste kaartje papier van Tilda.
Ik heb het gekocht op de website www.yourzoap.nl Erg duur maar ook erg mooi papier.
De site is ook leuk om eens te bezoeken, er zijn leuke home deco spulletjes te koop maar ook hobbyspulletjes.
De pareltjes zijn van Prima marketing en de rest komt uit de "ouwe doos".



Ik merk dat ik het soms erg moeilijk vind om tevreden te zijn met het resultaat. Wanneer ik werk van mezelf zie wil ik gewoon dat t perfect is, maar toch zie ik toch een randje wat niet helemaal recht is of de kleur van het lintje wat niet helemaal matcht bij de rest.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en ik wil jullie bedanken voor het langskomen op mijn blog.
Fijne dag nog!
Liefs, Corien.

1 opmerking:

Corrichi zei

HE Corien, je hoeft helemaal niet onzeker te zijn over het resultaat. Beide kaartjes zijn echt geweldig. het papier is erg mooi. De site ga ik straks even bekijken, deze ken ik nog niet....
xoxoxo groetjes, Corrie