zaterdag 31 juli 2010

Lekker geshopt......

Vandaag heb ik heerlijk geshopt bij Paper and pictures. Gisteren zei Fred al:
" waarom ga je niet even lekker wat hobbyspulletjes halen"?
Maar aangezien ik weet hoe dat gaat... ben ik niet gegaan.
Vanmorgen was ik al op tijd mijn bedje uit en ik dacht, wat kan mij het ook schelen, we gaan waarschijnlijk toch niet op vakantie, ik cross even heen en weer naar Doorn.
Ik had voor mezelf een budget in mijn hoofd, had nog wat geld dat ik voor mijn verjaardag had gekregen en ik dacht, dat moet ik makkelijk redden.
Op internet even voor gekeken.
Maar.....toen ik daar binnen kwam zag ik de nieuwe matrozen serie van Magnolia en floep, floep, floep, binnnen enkele minuten had Corien al haar halve budget aan stempels in t mandje liggen.
De winkel op en neer geshopt en t mandje steeds voller gestopt en er aan het eind ook weer wat uit gehaald en toen het hele zwikkie betaald.
Nou, uhmm.... ik kan je wel vertellen dat mijn budget niet toereikend was maar ik treur d'r niet om en heb t lekker hieronder uitgestald.
Vanmiddag had ik helaas nog geen tijd om crea te zijn maar aankomende dagen ga ik flink aan de slag.
Ik ben super blij met mijn spulletjes en het voelt heerlijk om even lekker geshopt te hebben.
Wat is het leven toch mooi.
Zoveel ideeen en zoveel inspiratie....dat moet toch goed komen met die kaarten.
Fijn weekend allemaal en dikke knuffel,
Corien.

1 opmerking:

Corrichi zei

He Corien! wat leuk dat je even in Doorn bent geweest. Dat is altijd leuk shoppen en voordat je het weet is inderdaad je mandje vol en je portemonnee leeg... maar dan heb je weer leuke spullen. Leuk zijn de stempels van Magnolia he! Ik zie dat je ook een aantal stempels hebt gekocht van de laatste afdrukjes die ik had gestuurd. Zijn ze zo goed bevallen? goed om te zien. Ik heb wat moeite met mijn eigen PC om foto's van mijn camera op mijn blog te krijgen, maar morgen ga ik even de foto's om een andere computer zetten en dan zal ik mijn blog weer even bijwerken. Vandaag zijn we naar het Carnaval in Rotterdam geweest, maar ik moest natuurlijk ook nog even langs de Pipoos die in de stad zit. Daar ging ik naartoe voor een stans die ik via de cuttlbug kan gebruiken. Ik zag er wel een aantal die ik wilde hebben, maar ik heb er uiteindelijk 2 gekozen. En natuurlijk nog wat papier en een leuk miniboekje uit de opruimingsbak. Al met al een hele leuke dag met een aantal erg leuke aankopen. Lekker om morgen te gaan hobbyen.....
Lieve groetjes en tot de 21e! Dan kan ik daar ook lekker gaan shoppen, ik zie er nu al naar uit!
Corrie