vrijdag 11 juni 2010

Fotoboekje nichtje....

Goedemiddag allemaal, Hier dan het eerste bericht op mijn blog. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Dit fotoboekje heb ik al een poosje geleden gemaakt voor mijn nichtje. Het is een boekje met foto's van haar als opgroeiende kleuter tot een jaar of zeven. Het papier wat ik heb gebruikt is behang van pip. Het is erg leuk om mini boekjes te maken en als je dit een keer gedaan hebt is het heel verslavend! Bedankt voor het langskomen op mijn blog. Fijn weekend allemaal!










1 opmerking:

Corrichi zei

he Corien,

Wat een leuk begin van je blog! miniboekjes werken echt verslavend om aan te werken. ik vind het altijd jammer dat het dan af is. En vaak dat je ze dan weggeeft.....dat is nog moeilijker. Leuk om nu ook je blog te kunnen volgen. Creaknuffels en tot snel in augustus!
Corrie