zondag 1 augustus 2010

So happy.......

Goedenmiddag allemaal,

Zoals ik gisteren al schreef bruis ik van de inspiratie en kon ik het niet laten om vanmorgen na de koffie aan het knutselen te gaan.
Wanneer ik op verschillende blogs kijk zie ik de meest spectaculaire kaarten.
Toen ik gisteren de stempels en het maritiem papier kocht kwam er ineens zo'n idee boven van een spectaculaire kaart.
Het was heerlijk om deze te maken en ik heb er veel plezier aan beleefd.
En het leuke is......eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik eens tevreden met mijn eigen resultaat!
De kleurtjes, het omkrullende papier en het touw....ik ben er blij mee.
Wat heb ik gebruikt:

Donkerblauw cartstock, drie soorten papier van magnolia, en het touw en de zilverkleurige dingetjes uit eigen vooraad.
De stempel van het "oude zakhorloge" is al enkele jaren oud en is van Mariette Verhees.
Leuk om moderne stempels te combineren met klassieke stempels.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Geniet allemaal nog even van een creatief weekend en hopelijk tot snel weer op mijn blog met veel nieuwe creaties!

Lieve groetjes,
Corien.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Echt mooi dit lieverd!! Trots op je..

Ik hou de site nu in de gaten hoor, dan kan ik beetje begrijpen waar jij alle tijd mee bezig ben.

Dikke knuffel van mij.. -XXX-

Corrichi zei

He Corien,
Deze kaart is echt TOP!!! mooi gebruik van de marine kleuren en dat touw is echt super gevonden. Heel erg leuk. en dan die embellishments die er op een speelse manier voor zorgen dat de achterkant van het papier ook zichtbaar wordt. Top, echt waar....
Groetjes
Corrie xoxoxo

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een prachtkaart is dit! Heel mooi gemaakt, prachtig papier en zoveel prachtige details!

Groetjes,
Wendy