dinsdag 23 oktober 2012

Swap.....

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik dan, met de foto's van mijn eerste swap.
Ik deed hieraan mee door het bericht wat ik las op het blog van Gerbiene.
Had al vaker gelezen over een swap, maar had nooit eerder mee gedaan.
Maar dacht nu, kom op, doe mee......want het leek mij ook hartstikke leuk!
En ik kan je nu vertellen: het is super leuk!

Ik mocht opgeven wat ik leuke kleurtjes vond, nou dat waren roze, grijs en wit.
En hieronder zie je wat mijn swapmaatje Marijke voor mij heeft gemaakt!
Is het niet super gaaf????

Toen ik de enveloppe uit de brievenbus had gehaald vond ik het zo spannend, maar ook zo leuk!


Een prachtig etui, in de kleuren die ik op had gegeven.
Heel mooi gemaakt en ook heel mooi afgewerkt..........


Zie het super schattige schaartje wat verwerkt is, tussen de lintjes!


En de binnenkant heel mooi afgewerkt met een mooi roze stofje!

Ik kreeg de etui vorige week al.
Maar had helaas niet eerder de gelegenheid om er een blogpost van te maken.
Steeds was het al te donker om foto's te maken.
Maar de etui is al in gebruik...
Ik heb er potlood, pen, naalden en van alles in, wat ik gebruik bij het haken.

Dank je wel Marijke!!!!!!! Ik ben heel blij met het mooie swapcadeau wat je voor mij maakte!

Weet iemand alleen of Marijke ook een blog heeft?
Ik kan het nergens vinden.
Mijn swap heb ik verstuurd, nadat ik de swap van Marijke ontving.
Maar zou het leuk vinden om haar reactie te zien en haar nogmaals te bedanken.

Wat maakte ik voor Marijke:



Ik haakte een vogeltje in een van de lievelingskleuren van Marijke.
Hierbij stopte ik nog een klein zeepkettinkje in de enveloppe......


Ik hoop dat Marijke het leuk vond.
Zelf vond ik het moeilijk om iets te bedenken voor iemand die je niet kent.
Maar met de kleurkeuze kom je er wel uit.
Zoals ik hierboven aan gaf, hoop ik dat iemand me kan helpen aan het blog van Marijke.
Zodat ik ook weet, hoe zij de swap heeft ervaren.
Zij heeft er veel werk aan gehad en omdat het mijn eerste swap was, wist ik ook niet zo goed hoe en wat.
Ik heb mijn best gedaan.
Nu ga ik verder met strijken -zo niet mijn ding- en vanmiddag misschien nog even tijd om aan Petit Four nr 3 te beginnen!

Bedankt voor het langskomen op mijn blog en jullie  reacties!
Ik geniet er erorm van.

Liefs en fijne dag allemaal!
Corien.

7 opmerkingen:

Angélique zei

Ow, jullie hebben ook heel leuke cadeautjes uitgewisseld! Wat jammer dat je nog geen reactie van Marijke hebt, ik hoop dat je die spoedig krijgt en natuurlijk dat het positief is ervaren, het swappen. Je hebt een prachtig vogeltje gemaakt en een mooie zeepketting er bij gedaan!

Marianne Schut zei

Hai Corien, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ja fijn het dat het weer werkt. Het gaat hier verder redelijk goed, ik werk inmiddels weer 3 ochtenden. Hoe gaat het verder met jou? Ik zie dat je weer geweldig mooie dingen hebt gehaakt! Jij bent echt wel een haakwonder hoor! Maak je ook nog steeds die schattige uiltjes? Zo leuk! Weet zeker dat je Marijke ontzettend blij hebt gemaakt met je prachtige vogeltje. Liefs Marianne

Margaret zei

Wat een mooie etui heb je ontvangen. Leuk he dat swappen. Marijke zal het vast wel mooi vinden die uiltjes. Ze zien er schattig uit.

Atelier Valerie zei

Een heel mooi etui!
Goed idee om er je haakgerief in op te bergen.
Dat vogeltje dat jij gemaakt hebt is trouwens ook heel mooi. Ik zou er ook zo blij mee zijn!
Nu op naar mijn Kerst Swap! Leuk hé!
Nog een fijne zonnige dag,
groetjes Valerie ♥

Herriet zei

Leuke etui heb je gekregen! Het vogeltje is heel leuk geworden, ik weet zeker dat Marijke hier heel blij mee is! Ik hoop dat je snel iets van haar zult horen ;)

Anoniem zei

Super! Wat hebben jullie mooie en lieve knutsels uitgewisseld! Dat vogeltje is zooooo schattig Corien! Echt prachtig gemaakt!
Liefs, San

Anoniem zei

Hoi Corien,


Sorrie sorrie, dat ik niet heb gereageerd op je mooie swap vogeltje, maar het gaat hier thuis niet helemaal zo als het zou moeten. IK ben heel blij met je extraatje en dat heeft ook een perfect plekje gekregen in huis. op mijn blog heb ik foto's geplaats van wat ik van je gekregen hebt.
http://smalltalkindepolder.blogspot.nl/2012/10/swap-bij-biene-bien.html

groetjes Marijke