maandag 15 oktober 2012

Petit Four 2

Lieve allemaal,

Hier ben ik weer.
En......tadadada, met Petit Four nummer 2.
Is het geen schatje?
Zelf hou ik helemaal niet van taart (bakken wel) maar opeten mag een ander voor me doen.
Maar hier zou ik zo in happen, haha.



Dus toen waren deze heerlijke mini- haakbaksels met z'n tweeen.
Erg leuk om te doen, ik kijk alweer uit naar vrijdag!
Dan is het weer weekend (heerlijk ik hou ervan) en komt Grietjekarwietje weer met een nieuw patroon.

Zaterdag hebben we ontzettend genoten van ons 12,5 jarig huwelijksfeest.
We hadden onze lieve familie en vrienden uitgenodigd bij Brasserie Staverden.
Nadat iedereen een welkomsdrankje op had, hebben we met elkaar een huifkartocht gemaakt.
Dit was super leuk.
Het regende alleen behoorlijk, maar gelukkig zaten we droog.
Bij terugkomst bij de brasserie stond er een heerlijke high tea klaar.
Heerlijk, warme thee en chocolademelk.
Mmmm.....we hebben genoten van alle lieve mensen, de goede wensen, het lieve gedicht wat onze 2 lieve nichtjes voordroegen over hen en ons en dat ze altijd mogen logeren.
Het was een super en we kijken terug op een mooie middag met lieve mensen om ons heen.
Laten we zuinig zijn op elkaar......geluk is tenslotte niet vanzelfsprekend!

Ik zag ook dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen op mijn blog!
Heel erg leuk!
Welkom allemaal........
Dank voor de leuke reacties die jullie achterlaten.
Tot snel, met hopelijk weer n nieuwe petit four of andere projecten.

Liefs,
Corien.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooh deze is ook lief geworden Corien! Het is dat ik niet allemaal kleurtjes haakkatoen heb maar anders had ik me er ook aan gewaagd. Ziet er zo leuk uit!
Liefs, San

P.S: Heb je mijn mail nog ontvangen?

ineke zei

nog gefeliciteerd, met je 12 en half jarig huwelijk!!!
en ook je 2e petit fourtje ziet er smakelijk uit!

Atelier Valerie zei

Hoe romantisch al twaalf jaar tezamen ... je petit four is heel geslaagd!
Nog een fijne dag, lieve groetjes Valerie ♥

Herriet zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 12 1/2 jarig huwelijk! Echt een mijlpaal! Het petit-fourtje ziet er mmmmm uit... op naar de volgende op de schaal ;)

Tinie zei

Gefeliciteerd metj je 12 1/2 jarig huwelijk. Is toch een mijlpaal, ik kan de mijne nog herinneren. De petit four is wederom goed geslaagd. Ik kan ook niet wachten op vrijdag.
Groetjes en een fijne dag, Tinie

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat ziet dat er gezellig al uit zo de gebakjes...ik heb ze opgeslagen en wil ze zeker ook gaan haken.Leuke kleine projectjes.

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad regen of geen regen altijd van met je dierbare om je heen.
Liefs Agnes

ineke zei

bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en je reactie!.. ik deed het andersom.. ik bakte jaren iedere dag brood met de hand gekneed en in de oven gebakken..
maar nu alleen nog in de weekends met de broodmachine!! lekker luxe!!
maakte trouwens ook mijn eigen yoghurt, boter, karnemelk en verse kaas..maar ook dat doe ik niet meer..
taarten bak ik ook niet meer.. vroeger iedere vrijdag..en ook vaak koekjes en zelf chocolaadjes maken.. maar ja.. ik had toen een huis vol afnemers.. dat scheelt.. als ik het nu maak..zou ik alles zelf opeten, want ik weet dat het lekker is.. maar dan zou ik al snel 200 kg zijn!! en dat wil ik niet.. dus dan maar haken en kaarten maken als hobby!

Unknown zei

Wat super leuk :)