maandag 17 september 2012

Award gekregen en bij deze geef ik m door aan al mijn volgers........

Hallo allemaal, Vanmiddag keek ik op mijn blog en zag ik dat ik nominatie heb gekregen van de meiden van het blog mingle-mangle-crochet! *Bloos* Ik vind het een eer om genomineerd te worden en heb zitten kijken welke 11 personen ik dan zou moeten nomineren (dit is o.a het huiswerk wat bij deze award hoort) Ik kan niet kiezen........ Want alle bloggers die ik volg, hebben een super mooi blog en maken hele mooie dingen. Ieder op zijn/haar eigen manier en allemaal anders maar toch ook allemaal even mooi. Bij deze wil ik dus de award doorgeven aan al mijn blogvolgers:
Wel wil ik hier de vragen van de meiden beantwoorden: 1.Heb je huisdieren? Zo ja, hoeveel en wat zijn de namen? We hebben meerdere dieren hier! Onze neefjes en nichtjes noemen het bij ons wel eens een dierentuin...... We hebben een hond Jumbo. Bij de vorige eigenaar is hij mishandeld, hij is dus voor vreemden erg schuw maar voor ons de liefste hond op de hele wereld. We hebben ook een kater Brownie. Nu een jaar oud en vreselijk ondeugend! Als ik vroeg moet beginnen en mijn bedje om 05.45 uur verlaat, dan komt hij kopjes geven, maar bijt gerust ook in je tenen.....pfff en zie dan maar eens op tijd klaar te zijn om naar je werk te gaan. We hebben een aquarium met discus vissen. Deze hebben geen namen. Ook hebben we kippen, zij hebben ook geen namen. We hebben van de zomer twee keer een nesje gehad. Hieruit zijn twee kuikens gekomen. De eerste is een haantje, de tweede denken en hopen we een kipje.
2. Wat vind je het leukste aan bloggen? Het leukst aan bloggen vind ik, om te zien hoe ieder op zijn/haar eigen wijze zulke mooie dingen maakt. Ook vind ik het leuk om inspiratie op te doen. 3. Heb je een verzameling? Zo ja, wat verzamel je dan? Ik heb niet specifiek iets wat ik verzamel. Ik hou van kleding, hobbydingen zoals mooie katoen,wol. oogjes, knoopjes, haakboekjes en haaknaalden, mooi scrappapier, stempels....nou volgens mij toch een verzameling bij elkaar. 4. Wat voor soort muziek vind je leuk? Ik vind veel soorten muziek en liedjes mooi. Muziek past bij mijn gevoel. Als ik vrolijk ben dan vind ik een leuk nummer van Jan Smit of Gerard Joling leuk, maar ik kan ook genieten van klassieke muziek. Zelf speel ik sinds korte tijd viool. Ook daarin verschild het per dag wat voor liedjes je speelt. 5. wat is je lievelings fruit? Mmm.....ik vind fruit heel lekker! Eigenlijk lust ik alle fruitsoorten wel. Ik eet ook elke dag wel fruit. Kersen vind ik lekker, pruimen uit de tuin van mijn schoonvader, maar wat nu eigenlijk niet.... 6. Wat vind je de leukste kleur om mee te haken? Uhmmm....nog zo'n moeilijke vraag, ik denk als ik echt moet kiezen: Roze 7. Stippen of strepen? Stippen!!!!! Vind ik zo leuk om op mijn haaksels te maken. 8. Haak je liever poppetjes of beestjes? Beestjes! Ik hou van beestjes, dus haak ik ze ook graag! 9. Wat is je favoriete seizoen? Ik ben een zomerkind, geboren op de 2e dag van de zomer. Ik geniet dus ook enorm van de zon. Maar eigenlijk hou ik van elk seizoen. De herfst vind ik ook heerlijk, de mooie kleuren maken me blij. Ook de lente vind ik heerlijk, dan is het nog niet zo vreselijk heet. De winter vind ik heerlijk om met mijn man en hond door de sneeuw te lopen. Alleen gladheid vind ik niet fijn: als ik met de auto naar werk moet en weer terug, dan ben ik zo blij als ik weer thuis ben. 10. Haak je voor jezelf of voor anderen? Eigenlijk haak ik altijd voor anderen. Ik kan niet goed bedenken wat ik voor mezelf heb gemaakt. Als ik al iets voor mezelf gemaakt heb, komt mijn oudste zus langs en krijgt ze me zover dat ik t weer aan haar geef of aan haar verkoop. OOk haak ik voor onze stichting: Stichting Help Flores. Neem eens een kijkje op onze sit of word donateur of sponsor. www.helpflores.com 11. Wat vind je leuker geven of krijgen? Van geven wordt altijd erg blij. De blije gezichten als je iemand iets geeft, heerlijk vind ik dat! Als ik iets krijg kan ik n brok in mijn keel krijgen, dat iemand mij iets geeft. Dat vind ik zo lief!!!!! Ook het award dat ik van jullie kreeg meiden, super lief. Dank jullie wel.

1 opmerking:

mingle-mangle zei

bedankt voor het beantwoorden van de vragen en natuurlijk bedankt dat je mee wou doen :)