woensdag 9 februari 2011

Lief!!! Mijn eerste award, gekregen van Jaimy.....

Hallo allemaal,
Wat een mega verassing toen ik thuis kwam.....
Ik had gegeten en de hond uit gelaten. Mijn mannetje is voor zijn werk weg en komt pas vrijdag thuis.
Ik vond het zo ongezellig en dacht, ik ga maar weer gauw met mijn school en stage opdrachten verder, dan kan ik niet te lang nadenken over het feit dat ik alleen slaap vanacht.Ik start mijn pc op en wat zie ik daar??
Een super lief berichtje van Jaimy. Kijk gauw op mijn blog want daar staat iets leuks voor je klaar......!
Ik gauw kijken en wat denk je: Ik heb mijn eerste award gekregen van haar!!
Super leuk en wat lief Jaimy dat ik m van je gekregen heb!
Ik ben er heel erg blij mee en ook wel een beetje trots ook dat ik nu een award heb hoor!
Ik ga m ook weer aan lieve blogvolgers geven.
Fijne avond allemaal, ik ga met een glimlach verder aan mijn school opdrachten.
Liefs van mij.

2 opmerkingen:

Wendy Koorevaar zei

Hoi Corien!

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ja het is inderdaad altijd leuk om reacties op je kaartjes te krijgen he.
En nog van harte gefeliciteerd met je award!

Lieve groetjes,
Wendy

Anoniem zei

Hoi Corien,

Ik heb ook zo'n verrassing voor je op mijn blog hihihi! Gefeliciteerd!

Een fijne zaterdag!

Liefs, Sandra