maandag 14 november 2011

Nu ik toch bezig ben.......

Nu ik toch bezig ben, nog maar n kaartje om te laten zien. Dit kaartje is voor het zusje van Jamie. De kinderen zijn alle drie in december jarig, vlak achter elkaar. En elk jaar denk ik: o ja, ff n kaartje maken maar die maand zorgt er meestal voor dat ik t vergeet of geen tijd heb. Dus alvast wat voorwerk gedaan.
Kleine Fleur is mijn vriendinnetje en net een prinsesje. Dus ik dacht, daar moet ik de magnolia stempel van de ballerina maar voor gebruiken. Ik denk dat ze de kaart wel kan waarderen, want alles wat roze is, is mooi.
Ik heb er een easelcard van gemaakt. Zo met de nestabillitie hart stans vind ik dat een leuk effect geven.


En nog een plaatje:


'

Materialen:
Roze cardstock
Wit cardstock
Scrapbookpapier van Tilda.
Magnolia afdrukje gestempeld met Stazon op aquarelpapier.
Bloemenponsen

Groetjes en een fijne dag,
Corien.

4 opmerkingen:

Corrichi zei

He Corien,

Je kan in alles weer zien dat het een kaartje van jou is ! zo mooi en met zoveel zorg gemaakt, echt een genot om naar te kijken. We waren allebei goed bezig met ons blog.
Nu kijken of we het kunnen volhouden :-)

Love, Corrie

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Beide kaartjes zijn erg leuk,heerlijk dat roze,en lekker stoer de voetbal kaart.
lieve groetjes Agnes

ps en het haken,ik wil zo graag je uiltjes zien?

Karin zei

Wat een leuk kaartje Corien, ben dol op rose! Ik zal je gelijk je vraag beantwoorden die je op mijn blog stelde: de sterretjes heb ik uit de knutseldoos van mijn meiden....maar ik weet zeker dat je ze wel bij een tuincentrum kan kopen of de HEMA.

Marianne Schut zei

Hai Corien, hoe gaat het met je?
Ik zie nog niet iets nieuws verschijnen, hopelijk is het gewoon tijdgebrek....bedankt in ieder geval voor de leuke berichtjes elke keer op mijn blog. Liefs Marianne