donderdag 31 maart 2011

Kaartje huwelijksjubileum voor ouders van mijn liefste vriendinnetje...

Ik kan het niet laten een bericht te plaatsen.
Heb vrij genomen om opdrachten te maken voor school, maar heb weinig inspiratie daartoe. Gelukkig heb ik dinsdag heel veel gedaan daarvoor, dat scheelt.
Vanmorgen heb ik deze kaart af gemaakt.
Het is een kaart voor de ouders van mijn liefste vriendin.
Morgen zijn zij 30 jaar getrouwd, geweldig he, en nog zo verliefd, vind ik echt super!
Helaas kon ik de bloemen op de voorkant niet witter krijgen dan dat er nu op gedaan heb.
Dat vond ik t enige minpunt aan de kaart.
Verder ben ik redelijk tevreden.
Het is een paperbag kaart, niet helemaal zoals ik wou, had aan de rechter kant nog een groot label willen inschuiven maar dan kwam ik in de knoei met de strik.
Maar zo kan het ook.....

De labels.....


en de binnenkant....


de voorkant.....


...en nog een keer de voorkant


Het papier dat ik heb gebruikt is van de magnolia collectie, dec 2010
Stempels van stampingback, ik kreeg deze niet zwart genoeg en heb deze gestempeld, ingescand op de pc en toen uitgeprint.
Ik vond dit mooier passen bij de rest van de tekst die ik in de rechter binnenkant heb getypt.

Verder heb ik wit cardstock gebruikt en lint uit eigen collectie.
Het hart heb ik gesneden met de hart stans van Joy.
Ben benieuwd hoe jullie het vinden.
Ik geniet enorm van al jullie lieve krabbels.

Fijne dag!
Corien.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow wat gaaf Corien! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn, het is op zichzelf al een kadootje om te krijgen!
Liefs, San

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een prachtige kaart is dit Corien! Daar heeft vast veel tijd en energie in gezeten. Ik vind dat rood met wit er ook zo mooi bij passen. Wat zullen ze hier blij mee zijn!

Liefs,
Wendy

Corrichi zei

Corien, Je verbaast me weer met zo'n mooie kaart. Echt heel mooi. Daar zullen ze echt heel blij mee zijn....en als je geen inspiratie hebt om te studeren kan je beter kaartjes maken. Dat is veel leuker!
Groetjes
Corrie

Marianne Schut zei

Hai Corien, ik kwam via het blog van Sandra op jouw blog, mooie dingen maak je hoor! Je woont denk ik bij me in de buurt, ik kom namelijk ook geregeld in Klarenbeek. Leuke workshops he! Ik vind je boek in een doosje echt super mooi worden! Staat ook hoog op mijn verlanglijstje maar lijkt me best lastig om te maken.
Je kaartje met de make-upjes vind ik ook helemaal geweldig! Mooi gemaakt hoor! Ook deze kaart is super! Prachtig dit papier he! Ik kom zeker nog eens vaker een kijkje bij je nemen. Liefs Marianne

Camilla zei

WOW so beautiful Corine!! I love the red Magnoliapaper you have used! Fits perfect!
Hugs, Camilla

chantal en sygrid zei

hoi corien
allereerst wta leuk dta je volger bent geworden van ons blog.
we zijn jou oko gelijk gaan volgen en even je creaties bekeken
en die zien er echt super uit
erg leuk
liefs chantal & sygrid

Tab zei

Gorgeous work, the papers are fabulous and I love the detail you have added!
Hugs Tab xxx

Diana zei

hoi zou je mij even je email aan mij willen doorgeven kan ik je de lijst en foto;s ervan mail dat je reageerde op mijn spulletjes. diana

Made by Janet zei

Hoi, hoi,

Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt!!

De schutkaarten heb ik op mijn blog wel beschreven.
Een paar berichten eerder heb ik er een tutorial van gemaakt!

Groetjes Janet